Kampanie w Google Adwords

Reklamy w wyszukiwarce Google

Strona internetowa nie ma wartości dla firmy jeśli nikt nie może jej znaleźć w wyszukiwarce.

Kampania w Google Adwords to szybki sposób na reklamę firmy w wyszukiwarce. Tego typu promocja strony www rozszerza zasięg marki, tworzy zaangażowanie, buduje reputację i umożliwa dotarcie do nowych klientów. Korzystając z oferty Pay Per Click znajdziesz się pod opieką specjalistów którzy na podstawie analiz i konsultacji przygotują strategię, która będzie uwzględniać specyfikę branży i wyznaczone cele. Reklama w wyszukiwarce Google ma kluczowe znaczenie w marketingu internetowym.

Linki sponsorowane to:

  • zwiększenie ruchu na stronie
  • kontrola nad treścią reklamami
  • kontrola nad czasem wyświetlania
  • kontrola nad budżetem

 

 

Dzisiejsze zintegrowane kampanie marketingowe muszą korzystać z płatnych wyników wyszukiwania razem z pozycjonowaniem i innymi kanałami w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji i wzrostu konwersji.

Nasi specjaliści poza pozycjonowaniem stron w wynikach organicznych tworzą i zarządzają kampaniami linków sponsorowanych czyli organizują kampanie reklam w modelu pay-per-click (PPC).

Na podstawie badań i audytów tworzymy reklamy Adwords których celem jest wzrost ilości odwiedzin strony www i pozyskaniem nowych klientów firmy. Zarządzanie i optymalizacja umożliwa dopasowania reklam do rzeczywistych zapytań użytkowników w wyszukiwarce. Zmniejszenie miesięcznych kosztów reklamy przy jednocześnym zwiększeniu natężenia ruchu i poprawie wyników jakości to cel każdego specjalisty Adwords.

Analiza słów kluczowych

Współpraca z klientem który planuje uruchomić kampanię linków sponsorowanych rozpoczyna się od określenia grupy docelowej i słów kluczowych używanych podczas wyszukiwania produktów i usług. Na podstawie tych danych, nasz zespół pomaga wybrać frazy, które są najczęściej wyszukiwane i zgodne z treścią witryny. Z pomocą specjalistów opracowujemy strategie które pozwolą dotrzeć użytkownikom do właściwych stron docelowych.

Badania rynku

Konkurencja to naturalny element wolnego rynku. W przypadku płatnych reklam w wyszukiwarce występuje taka sama sytuacja. Celem kampani jest wyróżnienie się na tle konkurencji, dotarcie do grupy docelowej i przekształcenie użytkowników w potencjalnych klientów.
Nasz zespół korzysta z wielu narzędzi które badają mocne i słabe stron konkurencji i określają możliwości, wyprzedzenia rywali i zwiększenia udziału w rynku.

Reklama w mediach społecznościowych

Czy wiesz, co się mówi na temat Towjej marki? Czy są to opinie pozytywne czy negatywne?
Pomocą w odpowiedzi na te pytania jest monitoring w czasie rzeczywistym. Szybkie reagowanie na pozytywne jak i negatywne nastroje klientów stanowi podstawę ochrony wizerunkowej firmi i budowanie dobrego pijaru. Nasz zespół śledzi na bieżąco trendy w branży i zainteresowanie wokół marki w mediach.

Optymalizacja kampanii

W wyniku ostrej konkurencji w wyniach organicznych jak i innych formach płatnej reklamy liczy się sposób zarządzania kampaniami. Tylko dzięki atrakcyjnej reklamie, która dobrze przedstawia ofertę Twojej firmy możesz zyskać cenne kliknięcia. Zrozumienie tego, co napędza zachowanie konsumenta w tracie przeszukiwania Internetu pozwala naszym specjalistom od płatnego wyszukiwania przygotować odpowiedni rodzaj kampanii, reklam i wizualizacjei, które przyciągną zainteresowane ofertą osoby.

Pytanie?

Wypełnij formularz

FAQ

www.zok.net.pl © 2024 Łódź